LİG SEÇ

YAZAR SEÇ

  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 0
  • Slavia Prag - Teplice
  • 1
  • 1.08

41 puanla zirvedeki yerini koruyan Slavia Prag en yakın takipçisine 11 puan fark atmış durumda. Olası puan kayıpları Slavia Prag'ı önümüzdeki haftalarda pek etkilemeyecek. Kontenjanını...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 08.11.2019
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 102
  • Mısır - Uruguay
  • 2
  • 1.40

A Grubu'nun favori ekibi Uruguay Salah’lı Mısır karşısında 3 puan için sahaya çıkacak. Mısır için bu maç öncesi tek handikap Salah’ın sakatlık...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 12.06.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 544
  • Anderlecht - Gent
  • Üst (2,5)
  • 1,75

Ev sahibi Anderlecht bu sezon fiyasko bir başlangıç yapmış olmalarına rağmen son haftalardaki form durumu ile ligde normal sezonu ikinci bitirmeyi başardı. Son hafta Antwerp karşısında...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.03.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 366
  • Antwerp - Oostende
  • 2,5 Üst
  • 1.65

Ev sahibi ekip sezonun ikinci kısmında kötü sonuçlar almaya başladı. Lige yeni çıkan bir ekibe göre büyük işler başarmış olsalarda son 5 maçta galibiyet...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 17.02.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 511
  • S.Truiden - Mechelen
  • 0
  • 3,10

Ev sahibi ekip lige fırtına gibi başlamasına rağmen son dönemde galibiyet nedir unutmuş durumda. Son galibiyetini 26 Ekim’de almış durumda. Tamamen bir beraberlik takımı oldular....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.01.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 971
  • Baskonia - Olympiakos
  • 2
  • 2.10

Ev sahibi ekip geçen hafta Fenerbahçe Doğuş karşısında direnmeye çalışsa da maçı kazanma isteğini gösteremedi ve sahadan mağlup ayrıldı. İnişli...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 12.01.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 426
  • Waasland - S.Liege
  • 0
  • 3.20

Waasland evinde en çok beraberlik alan ekiplerden biri konumunda. Son 3 haftada mağlup olmayarak Ligin dibinden uzaklaşmayı başardılar. Form grafiği yukarı doğru olan ekiplerden birisi....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 11.02.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 459
  • Eupen - Z.Waregem
  • H0
  • 3.60

Ev sahibi ekip ligin ilk yarısında iyi bir görüntü çizse de ikinci yarıda adeta tepetaklak olmuş durumda. Waregem ise bu kupanın en büyük favorilerinden. Fakat...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 01.02.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 102
  • Bursaspor - Trabzonspor
  • 1
  • 1.85

İkinci dönemin açılış maçında Bursaspor evinde yeni transferleri ile çıkış arayan Trabzonspor'u ağırlıyor. Ev sahibi ekip ilk dönemin sonunda bir...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 11.01.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 181
  • Z.Waregem – Mechelen
  • KG Var
  • 1.50

Ev sahibi Waregem son haftalardaki puan kayıpları ile liderliği Brugge’e kaptırmış durumda. Zor yenilen bir ekipler ama son haftalarda kolay kolayda galip gelemiyorlar. Evlerindeki maçlarda...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.12.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 420
  • S. Liege - Westerlo
  • H1
  • 1.65

Standard Liege hafta içi Avrupa maçında Ajax ile 1-1 berabere kalarak elendi. Ligde ise evindeki maçlarda çok iyi durumdalar. Rakip ise geçen hafta Gent karşısında...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.12.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 470
  • Anderlecht - Mouscron
  • 1H
  • 1.65

Ev sahibi ekip hafta içi Azerbaycan deplasmanında 90+'lar da bulduğu gollerle sahadan 3 puanla ayrıldı. Onlar için büyük bir moral kaynağı oldu. Rakip ise...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 27.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 378
  • Mouscron - Gent
  • 2
  • 1.45

Bu sezon beklentilerin çok altında kalan Mouscron zor bir sınava çıkıyor. Evinde 7’de 7 yapan Gent deplasmanda galip gelemediği için ligde istediği yerlerde değil....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 19.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 208
  • M. United - Arsenal
  • 02
  • 1.31

Ev sahibi ekip sezona flaş transferlerle başladı fakat başarı bir türlü gelmedi. Bu hafta da Arsenal'i konuk edecekler. Zorlu maç öncesinde İbrahimovic ve...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 19.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 588
  • Gent - S. Liege
  • KG Var
  • 1.55

Ev sahibi Gent geçen hafta sürpriz bir mağlubiyet alarak lig sonuncusu durumunda olan Eupen'e 3 puan kaptırdı. 90+'da yenen 2 gol ile dramatik bir maç sonu oldu....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 27.10.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 475
  • Genk - Truiden
  • 1
  • 1.40

Genk hafta içi evinde Avrupa Ligi maçında A.Bilbao karşısında 2-0 galip geldi. Form durumları çok iyi.  Son 4 maçta 3 galibiyet 1 beraberlik aldılar. Truiden...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.10.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 202
  • Oostende - Kortrijk
  • Üst (2,5)
  • 1.45

Ev sahibi Oostende geçen hafta Mechelen deplasmanından son anda 3 puanı kurtardı. Hücum anlamında rahat durumdalar fakat savunma için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Kortrijk...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 21.10.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 374
  • Eupen - Mouscron
  • KG Var
  • 1.50

Alt sıraları yakından etkileyen karşılaşma da Eupen evinde Mouscron’u ağırlıyor. Eupen’in ligdeki maçlarına bakınca bol gollü geçtiğini görebiliyoruz. Mouscron...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 422
  • S.Liege - Eupen
  • KG Var
  • 1.60

Ev sahibi ekip geçen hafta 1-0’lık galibiyet aldı. Son haftalarda toparlandılar ve beklentileri karşılamaya başladılar. Eupen ise lige iyice ısındı. Geçen hafta Brugge...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 24.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 201
  • Waasland - C. Brugge
  • 2
  • 1.35

Ev sahibi Waasland 2 puan ile ligin sonlarında yer alıyor. Milli aradan önce deplasmanda Oostende karşısında çok kötü oynamasa bile puan çıkaramadı. Bu...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 400
  • Mouscron - Z. Waregem
  • H2
  • 1.35

Mouscron evinde ligin zorlu ekiplerinden Zulte Waregem’i konuk ediyor. Ev sahibi ligde oynanan 5 maçta 1 galibiyet, 4 mağlubiyet aldı. Galibiyet alma konusunda zorlanıyorlar. Waregem...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 368
  • Westerlo – Mechelen
  • 0-2 ÇŞ
  • 1.23

Ligin şüphesiz en kötü takımı durumundaki Westerlo düşmeme mücadelesi içinde olacağı ligde 4 maçta 1 puan aldı. Kötü gidişat ne zaman düzelir...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 194
  • Charleroi - Eupen
  • 1
  • 1.55

Charleroi ligin zor gol yiyen ekiplerinin başında geliyor. 4 maçta sadece 1 gol yediler. Geçen senede aynı tablo vardı fakat forvette Perbet gibi oyuncu olduğundan gol yollarında sıkıntı...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 342
  • Kortrijk - Club Brugge
  • 2
  • 1.60

Ev sahibi Kortrijk sezona kötü bir başlangıç yaptı. Gol yollarında çok sıkıntı çekiyorlar. Savunma olarak da son maç iyi olsalar da güçlü...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 376
  • Lokeren - Westerlo
  • KG Var
  • 1.55

Lokeren ligin ilk haftasında maçtan 1-0 mağlup ayrıldı. Westerlo ise Standard Liege karşısında öne geçmesine rağmen skoru koruyamadı ve maçtan 1 puanla ayrıldı. Geçen...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 320
  • Westerlo - S.Liege
  • 2
  • 1.65

Günün açılış maçında Westerlo, Standard Liege'i konuk ediyor. Ev sahibi ekip geçen sezon son anda ligde kalmayı başardı. Bu sezonda düşme potasında olacak...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 114
  • Romanya - İsviçre
  • Alt (2,5)
  • 1.35

Romanya ilk maçında ev sahibi Fransa ile karşılaştı. Az kalsın turnuvanın ilk sürprizini gerçekleştireceklerdi fakat Payet'e engel olamadılar. Savunması için katı...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 427
  • Lokeren - Charleroi
  • KG Var
  • 1.55

Avrupa ligi eleme grubunda Lokeren ilk maçında evinde Charleroi'yi ağırlıyor. İki ekipte normal sezonun kg var ekiplerinden. Aralarındaki son 10 maçında 8'i kg...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 31.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 104
  • Portekiz - İspanya
  • KG Var
  • 1.80

Son Avrupa Şampiyonası şampiyonu Portekiz Ronaldo önderliğinde İspanya’ya karşı. İspanya geçmiş dünya kupalarına karşı kadro olarak seviyesi daha düşük bir...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 12.06.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 101
  • Rusya - S.Arabistan
  • Alt (2,5)
  • 1.50

Dünya Kupası'nın açılış maçında ev sahibi Rusya grubun zayıf halkası Suudi Arabistan karşısına çıkıyor. Her ne kadar kağıt üstünde Suudi Arabistan...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 12.06.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 596
  • Z.Waregem - OH Leuven
  • 1
  • 1,45

Belçika 1.Lig A takımı ile Belçika 1.Lig B takımını karşı karşıya getirecek mücadelede kadro kalite farkının ciddi derecede ortaya çıkacağını düşünüyorum. Avrupa...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.03.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 392
  • Zulte Waregem - Eupen
  • 1
  • 1.45

Zulte Waregem son haftalarda galibiyeti unutan ekiplerden. Ama sezonun ikinci yarısına cidden harika başladı ve yükselişe geçti ilk döneme göre. Makeleleli Eupen ise...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 17.02.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 512
  • Z. Waregem - S. Liege
  • Üst (2,5)
  • 1.65

Ev sahibi ekip ligin ilk dönemini berbat bir form grafiği ile kapattılar. Fakat ikinci sezonu Mechelen maçı ile açmak onlar için bir şans oldu ve galibiyet çıkarmayı bildiler....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.01.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 101
  • Leverkusen - B. Munih
  • 2
  • 1.60

Sezonun ikinci yarısının açılış maçında Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'nden rakibi Bayern Münih ile Leverkusen karşılaşıyor. Ev sahibi ekip güzel karşılaşmalar...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 12.01.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 394
  • Anderlecht - Z.Waregem
  • H2
  • 2.20

Ev sahibi ekip son 2 haftadır aldığı sonuçlarla iddaa severleri üzdü. Önce 9 kişi kalan Liege karşısında puan kaybetti. Ardından Lokeren deplasmanında puan kaybetti....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 11.02.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 140
  • Man. United - Liverpool
  • KG Var
  • 1.55

Ev sahibi United zor geçen sezon başlangıcı ardından muhteşem bir çıkış yakaladı. Son 6 lig maçında galip gelirken son 11 maçında mağlup olmadılar....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 11.01.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 108
  • Başakşehir - Kayserispor
  • 1
  • 1.30

İlk yarının lideri Başakşehir evinde Kayserispor'u ağırlıyor. Ev sahibi ekip ara transfer döneminde 2 önemli transferle kadrosunu güçlendirdi. FM oyunundan bildiğimiz...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 11.01.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 182
  • Lokeren – Waasland
  • 1
  • 1.60

Lokeren hafta içi Liege deplasmanında iyi savunma ile 1 puanı hanesine yazdırdı. Ligin son haftalardaki formda takımlarından. Ki son haftalardaki maçları üst sıralardaki takımlarla....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.12.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 323
  • Kortrijk - Truiden
  • 1
  • 1.65

Ev sahibi ekip geçen hafta evinde Anderlecht karşısında sahadan mağlup ayrıldı. Bu hafta ile birlikte bu evlerindeki arka arkaya 3. maç. Yorgunluk açısından bakılınca rahat...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.12.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 431
  • Gent - Kortrijk
  • 1
  • 1.35

Ev sahibi Gent bu sezon kendi evinde 7'de 7 yaptı. Hafta içi de evinde Braga ile 2-2 berabere kaldı ve gruptan çıkma işini son maça bıraktılar. Son haftalarda toparlanmışa...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 27.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 374
  • Oostende – Westerlo
  • 1
  • 1.30

Ligin son sırasına demir atan Westerlo zor bir deplasmana çıkıyor. 7 deplasman maçında sadece 4 puan alabildiler. Oostende ise 7 maçta evinde 21 puan topladı. Bu karşılaşma...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 19.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 489
  • Panathinaikos - S.Liege
  • KG Var
  • 1.60

Ev sahibi Pana son 4 resmi maçında yenilmedi. Liege maçından beri bir form yakalamış durumdalar. Deplasman ekibi ise Waasland karşısında aldıkları 5-0'lık galibiyetten...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 01.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 589
  • Waasland - Mouscron
  • KG Var
  • 1.50

Waasland hafta sonu Liege deplasmanında adeta darma duman oldu. Hal böyle olunca karşılaşma antrenman maçından farksız duruma geldi. Mouscron ise Mechelen karşısında 2-0'lık...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 27.10.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 495
  • Liege - Waasland
  • 1
  • 1.30

Ev sahibi hafta içi oynadığı mücadele de 2-0 geriye düşmesine rağmen 1 puanı çıkarmayı başardı. Waasland ise ligin alt sıralarında mücadele eden ekiplerden. Liege...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.10.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 501
  • S.Liege - Anderlecht
  • KG Var
  • 1.55

Liege hafta içi Avrupa’da oynadığı maçta Ajax karşısında sahadan 1-0 mağlup ayrıldı. Fakat ligde genel performans itibari ile iyi durumdalar. Özellikle teknik direktör...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 529
  • Genk - Mechelen
  • Ms 1
  • 1.50

Ev sahibi ekip hafta içi Avrupa’da oynadığı maçta zorlu rakibi karşısında 3-1’lik galibiyet ile sahadan ayrıldı. Güzel futbol ile bu sonucu aldılar ve...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 471
  • Kortrijk - Genk
  • KG Var
  • 1.55

Deplasman ekip geçen hafta Anderlecht karşısında 9 kişi kalmanın sonucu sahadan 2-0 mağlup ayrıldı. Pozuelo ve Colley bu maçta cezalılar. Son haftalarda bir düşüş içindeler...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 24.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 211
  • Arouca - Benfica
  • H1
  • 2.55

Arouca geçen sezon Portekiz Ligi’nde Avrupa Kupaları için bilet alan ekiplerden biri. Fakat Olympiakos karşısında 2 maçta da mağlup oldular ve elendiler. Ligde...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 392
  • Kortrijk - Westerlo
  • 1
  • 1.40

Ev sahibi Kortrijk kötü başladığı ligde formda devam ediyor. Son 2 hafta da 2 galibiyet aldı. Oyun olarak da iyi durumdalar. Westerlo ise ligin en kırılgan ekibi durumunda....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 379
  • Oostende – Waasland
  • 1
  • 1.35

Ligin kalbur üstü ekibi olmak için var gücüyle çalışan Oostende geçen hafta formda Zulte Waregem deplasmanından puan ile döndü. Bu hafta alacağı...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 365
  • Waasland - Mechelen
  • 2H
  • 1.40

Sezonun formsuz iki ekibi karşı karşıya geliyor. Formsuzluk yarısında önde olan Waasland hücum edebiliyor ama sonuca yansıtamıyor. Mechelen bu maçta hazır görünmeyen...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 303
  • Eupen - Mechelen
  • H2
  • 1.45

Ligin yeni ekibi Eupen geçen hafta Zulte Waregem karşısında fazla direnemedi ve sahadan 3-0 yenik ayrıldı. Biraz tecrübe eksikliği hissediliyor. Bu sezonun küme düşmeme mücadelesi...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 389
  • Kortrijk - Gent
  • 2
  • 1.90

Gent hafta içi Avrupa ligi ön eleme maçında 5-0 gibi net bir skor aldı ve bir nevi turu garantiledi. Geçen sezon güzel başlasa da sonu mutlu bitmedi. Bu sezon farklı...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 134
  • Mechelen - C. Brugge
  • 2
  • 1.60

2016-2017 sezonunun açılış maçında son şampiyon Mechelen deplasmanına çıkıyor. Ev sahibi ekipte sezon sonu ayrılıklar can sıktı. Kalecileri Gillet ve geçen sezon...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 115
  • Fransa - Arnavutluk
  • 1H
  • 1.55

Ev sahibi Fransa ilk maçında Romanya karşısında çok zorlanmasına rağmen Payet sayesinde 3 puanı hanesine yazdırdı. Kapalı savunmaya karşı çok zorlanıyorlar. Yaratıcı...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 289
  • Oostende - Club Brugge
  • 2
  • 1.65

Şampiyonluk grubunun ilk haftasında Brugge deplasmanda Oostende ile karşılaşıyor. Ev sahibi ekip son döneminde 1 maç galip gelirken 1 maç mağlup oluyor. Yaklaşık...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 31.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 103
  • Fas - İran
  • 1
  • 2.00

Afrika kıtasının yükselen yıldızı Fas Dünya Kupası'nda sürprize imza atıp gruptan çıkma düşüncesinde. Kadrolsunda önemli isimler barındırıyorlar ve...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 12.06.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 869
  • C.Brugge - Genk
  • 1
  • 1,45

Normal sezonun lideri Brugge şampiyonluk yolunda dolu dizgin ilerliyor. İçeride oynadıkları maçlar da cidden çok farklı bir Brugge takımı izliyoruz. Bu sezon daha mağlubiyet...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.03.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 382
  • Kortrijk - Waasland
  • Üst (2,5)
  • 1,40

Ve normal sezonun ardından Belçika’da küme düşen , Şampiyonluk ve Avrupa ligi grupları belli oldu. Kortrijk Avrupa Ligi A grubunda Zulte Waregem ile birlikte liderliğin en...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.03.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 510
  • Mouscron - Kortrijk
  • Üst (2,5)
  • 1.60

Ev sahibi ekip bu sezon geçen sezonun aksine daha az gol atan ama daha çok gol yiyen bir takım konumunda. Oostende ve Zulte Waregem galibiyetleri ile acaba çıkışa mı...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.01.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 970
  • Zalgiris - Unicaja
  • 1
  • 1.25

Zalgiris bu sezonun sürpriz ekiplerinden. Oyun olarak Obradovic'in izinden giden Jasikevicus takımı başka seviyeye çıkarmış durumda. Son Kızılyıldız maçına kadar...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 12.01.2018
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 110
  • Anderlecht - Celtic
  • KG Var
  • 1.40

Ev sahibi ekip hafta sonu ligde 1-0 geriye düştüğü maçta sahadan 2-1 galip ayrıldı. Bu sezon ki kötü gidişe bir nebze olsun son verdi diyebiliriz. Ama hala...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 25.09.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 321
  • Charleroi - Westerlo
  • 1
  • 1.35

Ev sahibi ekip ligin son döneminde art arda seviyesi yüksek takımlar ile karşılaştı. Ve bu 4 maçta 2 galibiyet 2 mağlubiyet aldı. Evindeki maçlarda rakip kim olursa...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 11.02.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 132
  • Everton - Man. City
  • KG Var
  • 1.55

Ev sahibi ekip hafta içindeki FA Cup maçında evinde Leicester karşısında 1-0 öne geçmesine rağmen ard arda yediği gollerle maçtan 2-1 mağlup ayrıldı....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 11.01.2017
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 179
  • Oostende – Eupen
  • 1
  • 1.30

Ev sahibi Oostende ligde son haftalarda çok formda. Son 12 maçında sadece 1 mağlubiyetleri var. O da Brugge gibi zor bir deplasmanda. Evlerindeki maçlarda ise daha bir istek...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.12.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 230
  • C.Brugge – Mouscron
  • H1
  • 1.40

Brugge ligde son haftalardaki formu ile liderliğe kadar yükseldi. Evinde 10 maçta 27 gol atarken 8 de gol yedi ve hiç mağlup olmadı. En son ki mağlubiyetini ise Ekim ayındaki...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.12.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 459
  • Liege - Waregem
  • 2H
  • 1.60

Ev sahibi ekip geçen hafta Mechelen karşısında 2-1 mağlup oldu. Hafta içi de Celta Vigo deplasmanından 1 puanla ayrıldı. İnişli çıkışlı bir grafiğe sahipler....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 27.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 432
  • Oostende - Genk
  • KG Var
  • 1.45

Ev sahibi ekip son dönemde çok formda. Son 7 maçta mağlup olmadılar. Son hafta Westerlo karşısında gövde gösterisi yaparak sahadan 5-0 galip ayrıldı. Genk...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 27.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 354
  • Genk - Eupen
  • 1
  • 1.40

Deplasman ekibi son haftalarda aldığı puanlarla alt sıralardan kurtulmuş durumda. Formda bir grafik çiziyorlar ama bu hafta zor bir deplasmandalar. Genk ise bu sezon evinde oynadığı maçlarda...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 19.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 467
  • Anderlecht - Mainz
  • KG Var
  • 1.40

Anderlecht, hafta sonu Waasland deplasmanında aldığı mağlubiyet ile taraftarına büyük bir şok yarattı. Oynanan oyun her hafta çok büyük farklılıklar gösteriyor....

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 01.11.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 441
  • Brugge - Anderlecht
  • KG Var
  • 1.50

Ev sahibi Brugge son sürat dibe gitmeye devam ediyor. Hafta içi Şampiyonlar Ligi maçında 90+’da yediği golle sahadan mağlup ayrıldı. Anderlecht ise Avrupa Ligi maçında...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 22.10.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 494
  • Eupen - Gent
  • 2
  • 1.50

Ligin dibine demir atan Eupen bu hafta evinde Gent’i ağırlıyor. Ev sahibi ekip savunma anlamında darma duman olmuş durumda. Ligde son 3 maçta 11 gol yedi. Gent ise hafta içi...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 23.10.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 347
  • Z.Waregem - Charleroi
  • KG Var
  • 1.40

Lider Waregem evinde Charleroi’yi ağırlıyor. İki ekipte geçen haftaki maçlarda galip gelmeyi başardılar. İki maçta da KG Var oldu. Zulte Waregem’in zaten...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 197
  • Oostende - Truiden
  • 1
  • 1.60

Haftanın açılış maçında Oostende evinde Truiden’i ağırlıyor. Geçen hafta oynanan karşılaşmalarda iki ekipte deplasmanda mağlup oldular. Bunda iki ekibinde deplasman...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 448
  • Gent - Lokeren
  • 1
  • 1.30

Ev sahibi ekip sezonun mağlubiyet almayan 2 ekibinden biri konumunda. Geçen sezonki lig başlangıcına benzer bir durum. Son maçta Anderlecht karşısında pes etmediler ve...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 367
  • Eupen - Oostende
  • KG Var
  • 1.40

Ligin yeni ekibi Eupen artık Pro Lig’e yeterince ısınmış durumdalar. Son maçta Charleroi karşısında az kalsın muhteşem bir geri dönüşe imza atıyorlardı. 3-0...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 09.09.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 432
  • Club Brugge – S. Liege
  • 1
  • 1.40

Son şampiyon Club Brugge evinde, zor zamanlar geçiren Standard Liege’i konuk ediyor. Brugge sezona istediği başlangıcı yapamadı. Ama artık bu kötü gidişe dur demenin...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 367
  • Sint Truiden – Kortrijk
  • KG Var
  • 1.55

Ev sahibi ekip sezonu Lokeren galibiyeti ile açmalarına rağmen geride kalan 3 hafta da sadece 1 puan aldılar ve oyun olarak da tatmin edici durumda değiller. Deplasman karnesine bakılınca...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 364
  • Mouscron - St Truiden
  • IY Alt (1,5)
  • 1.20

Ligde 3'te 0 yapan tek ekip olan Mouscron, St Truiden’i ağırlıyor. 3 maçından ikisi 2/1 ve 1/2 oldu. St Truiden ise geçen hafta Anderlecht karşısında önemli...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 304
  • Mouscron - Charleroi
  • IY 0
  • 1.90

Mouscron geçen hafta Anderlecht karşısında öne geçmesine rağmen skoru koruyamadı ve sahadan mağlup ayrıldı. Onlar için zor bir maçtı. Charleroi ise ligin...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 361
  • Genk-Oostende
  • Kg Var
  • 1.55

Geçen sezonun Avrupa ligi için büyük çekişme yaşayan iki ekip karşı karşıya geliyor. Genk ilk resmi maçına hafta içi Avrupa ligi ön eleme...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 153
  • Macaristan - Belçika
  • 2
  • 1.45

Turnuvanın sürpriz ekiplerinden Macaristan grubu lider olarak bitirdi. Her ne kadar grubu lider bitirmiş olsalar da bana göre turnuvanın en kolay grubuna düşmüşlerdi. Grubun...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 101
  • Fransa - Romanya
  • 1H
  • 1.70

Avrupa Şampiyonası’nın açılış maçında Griezmann’lı, Payet’li Fransa, Torje’li, Stancu’lu Romanya ile karşılaşıyor. Ev sahibi Fransa kupanın...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 30.08.2016
  • KOD
  • TAKIMLAR
  • TAHMİN
  • ORAN
  • 107
  • Darmstadt - Stuttgart
  • 02
  • 1.27

Ligin sürpriz ekiplerinden Darmstadt evinde Stuttgart'ı ağırlıyor. Ev sahibi ekip milli aradan önce adeta yenilgiyi unutmuş durumdaydı. Son maçında deplasmanda Wolfsburg...

Devamı için tıklayın Süleyman Kabadayı, 31.08.2016
DAHA FAZLA SONUÇ İÇİN TIKLAYIN